האם המדינה בדרך להקל על רוכשי הדירות?
המדינה לא משחררת קרקעות, הביורוקרטיה שוחקת והתחלות הבניה יורדות – בעיקר כשהריבית בשמיים. המדינה רק מקשה על רוכשים פוטנציאליים, כשרבים סבורים כי התהליך ברמ"י, הוא ארוך ומסורבל, גם אם לא באשמתה. שנים עוברות מהרגע שבו המכרז יוצא לדרך, ועד שרואים מבנה על הקרקע.